Winkelcentrum promotie

Spaaracties

Tijdens de Spaaracties ontvangen consumenten muntjes of stempels.  Onze spaarconcepten zijn verbonden aan een eind-event

Taste of ……….

Spaar in de actieperiode voor zoveel mogelijk horeca-muntjes. Deze zijn te verzilveren op de dag van het eind-event. Op deze dag staan de specialiteiten van de ondernemers in de schijnwerpers en kunnen de bezoekers met muntjes proeven van alles wat het centrum te bieden heeft.

Standaard leveren wij voor deze actie:

  • organisatie van het gehele evenement
  • spaarkaarten en stickers ( hoeveelheid vooraf te bepalen ) Prijsindicatie: 5000 spaarkaarten en stickers circa € 500,-
  • promotiecampagne ( digitale bestanden, drukwerk ) vanaf € 100,-
  • horecamuntjes prijs vanaf € 300,- ( 5000 ) Muntjes zijn op de dag verkrijgbaar bij ons uitgiftepunt ( bij inlevering van een volle spaarkaart  )
  • kraampjes/terras voor de deelnemende ondernemers. Prijsindicatie: € 50,- voor kraam incl. op en afbouw € 40,- per terras ( 2 tafels en 4 bankjes incl. op en afbouw
  • ondersteunend horecapersoneel
  • budgetverdeling per deelnemende ondernemer ( bepaald door het aantal ingeleverde muntjes

Daarnaast kunnen wij leveren

  • groot horecaterras en tenten
  • muziek
  • Kids corner
  • aanvullend entertainment
  • foodtrucks/stands met aanvullend aanbod

Spaar & Beleef

Een dag vol belevenissen in uw winkelcentrum. Deelname aan activiteiten is mogelijk door de verkregen actiemunten in te wisselen bij de activiteit van keuze.

Standaard leveren wij voor deze actie:

  • organisatie van het gehele evenement
  • spaarkaarten en stickers ( hoeveelheid vooraf te bepalen ) Prijsindicatie: 5000 spaarkaarten en stickers circa € 500,-
  • promotiecampagne ( digitale bestanden, drukwerk ) vanaf € 100,-
  • Actiemunten prijs vanaf € 300,- ( 5000 ) Muntjes zijn op de dag verkrijgbaar bij ons uitgiftepunt ( bij inlevering van een volle spaarkaart  )
  • Uitdenken/organiseren van 5 belevenissen waarbij de lokale ondernemers zoveel mogelijk worden betrokken ( bv. Food, Kinderplein, Fotomomenten, Winactie, Workshop)

Kraak de Kluis

Op vertoon van een kassabon van de actiedag ( minimale bedrag van aankoop kan aangegeven worden ) mag een sleutel gekozen worden. Past de sleutel op de kluis dan is de prijs voor jouw!

Het prijzenpakket kan met de winkeliers samengesteld worden of door ons worden ingekocht.

Inclusief:

  • Opvallende achtergrondbanner Kraak de Kluis van 3 meter breed en 2.25 hoog
  • Grote kluis met sleutels
  • Afzetpaaltjes
  • Rode loper
  • 1 Presentator/presentatrice + assistent
  • Geluidsinstallatie en microfoon

Prijzen excl. prijzenpakket:

  • 4 uur: € 500,- excl. / 6 uur: € 650,-
  • Reiskosten 0,25 ct per gereden km
  • Reistijdvergoeding p.p.€ 10,- per uur
  • Prijzenpakket kan worden aangeleverd door de winkeliers of door ons bij de winkeliers worden ingekocht. In het laatste geval zullen wij vooraf bij alle winkeliers langs gaan om inkopen te doen en wellicht te vragen om een aantal producten de sponsoren. De hoogte van het besteedbaar bedrag is te bepalen voor het centrum. Ons advies is een minimum van € 1000,- Wij kunnen dit declareren door overdracht van de aankoopbonnen of door rechtstreekse betaling door het centrum zelf ( beschikbare pinpas oid )
  • Kosten van inkoop van de prijzen door ons zijn € 100,- ( werkuren) excl. btw en reiskosten
  • Evenementenfotografie 4 uur € 125,-

Bon in de Ton

Door het winkelcentrum worden 4-6 tonnen geplaatst. Bij aankopen in het centrum in een bepaalde periode ( aantoonbaar door kassabonnen ) kan op achterkant van de kassabon naam en telefoonnummer worden genoteerd en in de ton worden gedeponeerd. Aan het einde van de actieperiode worden de winnaars bekend gemaakt. Prijzenpakket is in overleg met de winkeliers samen te stellen.

  • Looptijd actie 2 weken ( of langer )
  • Bruikleen van maximaal 6 tonnen incl. actieposters op de tonnen
  • Plaatsen tonnen en afhalen na de actie
  • Trekken van de prijzen samen met de winkeliers en contacten met de winnaars om de prijzen af te halen
  • Centrale prijsuitreiking ( 1 uur ) incl. presentatie, podium 3 x 3 ( met overkapping ), rode loper, geluid/muziek, 2 ballonpilaren 2.20 hoog in kleuren naar keuze.

€ 895,- excl.

  • Reiskosten 0,25 ct per gereden km ( brengen /halen /prijsuitreiking )
  • Reistijdvergoeding p.p. 10,- per uur
  • Prijzenpakket is nader samen te stellen/beschikbaar te stellen door de ondernemers. ( namen worden genoemd bij de prijsuitreiking ) Het is leuk om minimaal 35-50 prijzen te hebben. Hierdoor worden er veel personen uitgenodigd voor de prijsuitreiking )
  • Wij kunnen de prijzen desgewenst ook weer inkopen in het centrum ( advies is minimaal € 1000.- tot € 1500,- ) Wij kunnen dit declareren door overdracht van de aankoopbonnen of door rechtstreekse betaling door het centrum zelf ( beschikbare pinpas oid )
  • Kosten van inkoop van de prijzen door ons zijn € 100,- ( werkuren) excl. btw en reiskosten
  • Evenementenfotografie 4 uur € 125,-
  • Ondersteuning d.m.v. postercampagne, flyers en social media is gewenst bij dit evenement. Dit kan winkelcentrum Events ook regelen

My wish for you

Mooie actie tijdens de feestmaanden. Bezoekers zijn in de gelegenheid om een wens voor iemand anders in vervulling te laten gaan. Deze actie zal zowel tastbaar ( wensenbon ) als digitaal worden ondersteund.

Het aantal wensen die worden vervuld kan variabel zijn en is nader af te spreken. Mede afhankelijk van de lengte van de actie. Als de actie bv 6 weken duurt kan er per week 1 wens in vervulling gaan of meerdere wensen aan het einde van de actieperiode incl. feestelijke podiumsetting

Wij maken uit de ingezonden wensen een voorlopige selectie ( criteria van selectie nader af te spreken ). De ondernemers doen de uiteindelijk keuze.

Looptijd van de actie kan variëren

Standaard pakket

  • Bestand met aankondiging voor social media
  • 5000 wenskaarten incl. opmaak
  • 2 wenstonnen (locatie nader te bepalen)
  • 2 x staande roll-up banner naast de wenston incl. opmaak
  • 2 statafels met wenskaartjes incl. rode tafelrok
  • Plaatsen van de actie
  • Ophalen van de actie
  • Voorselectie wensen

€ 650,- excl. btw en excl. reiskosten

  • Centrale prijsuitreiking ( 1 uur ) incl. presentatie, podium 3 x 3 ( met overkapping ), rode loper, geluid/muziek, 2 ballonpilaren 2.20 hoog in kleuren naar keuze, fotografie. Incl. 2 begeleiders. € 500,- excl. btw en reiskosten/reistijdvergoeding
  • Budget voor deze actie is afhankelijk van de gekozen en hoeveelheid wensuitvoeringen en nader af te spreken. Minimum budget € 500,- tot …………..

 

Raad en Win

  • Looptijd actie 2 weken
  • Sokkel met transparante Kubus gevuld met inhoud naar keuze
  • Staande banner met uitleg/promotie
  • Bonnenton
  • Afzetpaaltjes met koord
  • Plaatsen materialen en ophalen na de actie
  • 10.000 bonnen
  • Prijsuitreiking aan het einde van de actie ( 30 minuten)

Op een centrale plaats in het centrum wordt een grote afgesloten transparante kubus of cilinder geplaatst ( op een sokkel ) met daarin bv. paaseitjes, pepernoten, pingpongballen, snoephartjes of een andere inhoud passend bij een bepaald thema. Hier omheen worden afzetpaaltjes geplaatst en een bonnenton.

Bij aankopen in het centrum worden Raad en Win bonnen uitgedeeld met uitleg. De consument kan hierop het aantal voorwerpen in de kubus of cilinder invullen en in de ton deponeren.

Te winnen prijzenpakket overeen te stemmen met de winkeliers

Prijs: € 500,-

Naast de actie kunnen wij ook een volledige promotieactie verzorgen ( Posters, Facebook aankondiging e.d. ) Prijzen op aanvraag

Draai en Win

Op vertoon van een kassabon van minimaal €………… mag er aan het rad gedraaid worden. Het is altijd prijs! Van wat lekkers tot een bosje bloemen of kortingsbon tot hoofdprijs

Het prijzenpakket wordt door de winkeliers samengesteld

  • 4 uur
  • Rad van fortuin met 10 kleurvlakken/5 kleuren.
  • 5 prijzentafels met gekleurde hoes corresponderend met de kleuren op het rad
  • Podium van 2 x 3
  • 2 Presentatrices
  • Rode loper en afzetpaaltjes
  • Geluid ( standaard is er een microfoon en versterker aanwezig )

€ 550,- excl.

  • per uur extra € 75,- excl.
  • Reiskosten 0,25 ct per gereden km
  • Reistijdvergoeding p.p.€ 10,- per uur
  • Achtergrondbanner op maat. Hier kunnen logo’s, teksten naar wens aan worden toegevoegd. Ontwerp + drukkosten € 150,- De banner blijft hierna eigendom van het centrum
  • Prijzenpakket kan worden aangeleverd door de winkeliers of door ons bij de winkeliers worden ingekocht. In het laatste geval zullen wij vooraf bij alle winkeliers langs gaan om inkopen te doen en wellicht te vragen om een aantal producten de sponsoren. De hoogte van het besteedbaar bedrag is te bepalen voor het centrum. Ons advies is een minimum van € 1000,- Wij kunnen dit declareren door overdracht van de aankoopbonnen of door rechtstreekse betaling door het centrum zelf ( beschikbare pinpas oid )
  • Kosten van inkoop van de prijzen door ons zijn € 100,- ( werkuren) excl. btw en reiskosten
  • Evenementenfotografie 4 uur € 125,-

    Eendjes Vissen

    • 4 uur
    • 2 spelbegeleiders
    • Prijzenspel eendjes vissen ( waterkuip, eendjes, hengels, ondertapijt, hekjes, decoratieve achtergrond, prijzentafel
    • Prijzenpakket kan worden aangeleverd door de winkeliers of door ons bij de winkeliers worden ingekocht. In het laatste geval zullen wij vooraf bij alle winkeliers langs gaan om inkopen te doen en wellicht te vragen om een aantal producten de sponsoren. De hoogte van het besteedbaar bedrag is te bepalen voor het centrum. Ons advies is een minimum van € 300 – € 500,- Wij kunnen dit declareren door overdracht van de aankoopbonnen of door rechtstreekse betaling door het centrum zelf ( beschikbare pinpas oid )
    • Kosten van inkoop van de prijzen door ons zijn € 100,- ( werkuren) excl. btw en reiskosten
    • Evenementenfotografie 4 uur € 125,-

    Prijs: 450,- excl. btw en reiskoste